משלוחים

אפשרויות משלוח:

1. איסוף עצמי מהחנויות שלנו: רחובות- הרצל 150, שילת- בית גלי, פתח תקווה- ההסתדרות 3 - חינם ללא עלות. יש להמתין להודעה טלפונית שהחבילה מוכנה בסניף. אין להגיע לאיסוף ללא הודעה מאיתנו שההזמנה מוכנה. 
2. משלוח באמצעות צ'יטה שופס- נקודות מסירה בחנויות ברחבי הארץ – 19 ₪ (חינם בקניה מעל 299)
3. שליח צ'יטה עד הבית - 39 ₪ - מומלץ מאוד בימים אלה! (חינם בקניה מעל 499)
*המערכת בוחרת אוטומטית את נקודת המסירה של צ'יטה שופס הקרובה ביותר לכתובתך. באם תרצי לבחור את החנות או לבחור נקודה שאיננה קרובה לביתך (אלא למקום עבודה למשל), אנא צרי עימנו קשר.

זמני משלוח:

1. משלוח צ'יטה שופס:
עד 8 ימי עסקים. בשל מגפת הקורונה זמני המשלוח עלולים להתארך. 

2. שליח מהיר עד הבית באמצעות שליחי צ'יטה: 3-8 ימי עסקים. בשל מגפת הקורונה זמני המשלוח עלולים להתארך. 

3. איסוף עצמי מאחד הסניפים:
ברגע שהחבילה תהיה מוכנה בסניף אנו ניצור קשר טלפוני. מרגע קבלת האישור כי ההזמנה ממתינה לך בסניף, תוכלי לאסוף את ההזמנה לפי שעות הפתיחה. ההזמנה תישמר בחנות למשך שבוע ימים בלבד. 1-10 ימי עסקים

*זמני המשלוח עלולים להיות ארוכים יותר לישובים מאחורי הקו/מרוחקים, לפירוט ישובים אלו לחצי כאן 

 

החזרות/החלפות

החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר:

ניתן לקבל זיכוי למישמש (בתוקף לשנתיים) או להחליף פריטים מקולקציות חדשות שנרכשו באתר בתוך 14 ימים מיום הגעתם אליכן. ניתן להחליף פריטים שנרכשו במבצעי סוף עונה בתוך 5 ימים מיום הגעתם.

הפריטים יוחלפו בתנאי שלא נעשה בהם שימוש, בצירוף הטיקט שמחובר אליהם ובצירוף החשבונית.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שהטיקט הוסר ממנו.

החלפות/החזרות על פריטים שנקנו במבצעים כגון:1+1, השני ב-50%, ״2 ב-״ וכ'ו יוחזרו/יוחלפו בהתאם לסכום הפריט הראשון ששולם ללא המבצע. 

לדוגמא אם נרכשו שני פריטים בעלות של 100 שח כל אחד במבצע של השני ב-50%, תשלם הלקוחה 150 שח עבור שניהם. 100 שח עבור הראשון ו-50 שח עבור השני (השני ב-50%). אם תבחר להחזיר רק אחד מהם הזיכוי שתקבל יהיה על הפריט השני שבמבצע, כלומר, כאילו הלקוחה רכשה מלכתחילה רק פריט אחד בלבד. כך תקבל החזר של 50 שח ולא 75 שח.  

שימו לב!! אין החלפות/החזרות על פריטים שסכומם נמוך מ-50 ש"ח.                                   

* זיכוי לא כולל עלות המשלוח מאיתנו ואלינו. 

**לא תינתן אחריות על המוצר לאחר השימוש ו/או כביסה** 

במקרה של החלפת מוצר/מידה, הלקוחה תישא בעלות המשלוח חזרה למשרדינו, אך המשלוח עם המוצר החלופי יהיה ללא עלות ויגיע לנקודת חלוקה של צ׳יטה בישוב בו גרה הלקוחה.

ביטול עסקה

קבלת החזר כספי על פריט:  

לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").

ניתן להחזיר את המוצר במידה ולא היה בשימוש ולקבל החזר כספי.

גובה ההחזר הינו סכום הקניה בניכוי דמי המשלוח (הן אם שולמו והן אם ניתנו בחינם בשל קניה מעל סכום מסוים), וכן דמי ביטול בגובה 5% ממחיר הפריט (עפ"י תקנות התמ"ת), ויוחזר אל אמצעי התשלום בו השתמשתם. כמו כן, לא ינתן החזר על דמי משלוח שישולמו על החזרת החבילה אלינו בדואר.  

על מנת לקבל החזר כספי יש ליצור קשר עימנו ולשלוח את המוצר חזרה בדואר ישראל, בעדיפות לדואר רשום בתוך 2 ימי עסקים מיום קבלתו ובאריזתו המקורית.

ניתן גם להגיע פיזית לכל אחד מסניפינו ברחובות/פתח תקווה/שילת בתוך 2 ימי עסקים ולקבל את ההחזר.  

גם אם החבילה תגיע אלינו בדואר לאחר חודש, אנו בודקות את תאריך שליחתה ובאם הוצאת אותה ממך בתוך 2 ימים מקבלתה, תהי זכאית להחזר.   

החברה לא תישא בעלות המשלוח חזרה במקרה של החזרת פריט.  

החזרת המוצר תתבצע מול משרדינו ברחוב שלום צעידי 1 רחובות, טלפון 052-2511233! 

המוצר יתקבל חזרה בתנאי שלא נעשה בן שימוש, בצירוף הטיקט שמחובר אליו ובצירוף החשבונית.

לא יינתן החזר כספי על פריט שנעשה בו שימוש או שהטיקט אינו מחובר אליו.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת זיכוי לקנייה הבאה בלבד.

שימו לב!! אין החזר כספי על פריט שאינו עולה על 50 ש"ח ומוצרי outlet.

 אין החלפות והחזרות על פריטים ממחלקת outlet.


ביטול עסקה על ידי מישמש:

נוכל לבטל את הזמנתכם במידה ולאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד מהמקרים הנ"ל, נציגנו יצרו איתכם קשר במייל/בטלפון.

 

 

כתובת למשלוח דואר: "עבור מישמש, רחוב שלום צעידי 1, רחובות,  מיקוד 7650822, טלפון 054-6999701״                         

חשוב לצרף את פרטייך האישיים (שם מלא, טלפון וכתובת) 

 

בכל שאלה נוספת נשמח לעזור בטלפון 052-2511233 (בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00) או במייל mishmash.hats@gmail.com